9 February 2017

NEW IN


blouse from Pull&Bear // denim jacket from Bershka // body from Bershka // dress from Zara

Pokażę Wam co kupiłam sobie w przeciągu ostatnich dwóch dni :)

Kraciastych koszul nigdy za dużo! Bardzo fajny materiał i super leży. Na punkcie jeansowych katan mam bzika, także stąd ten wybór - jestem bardzo zadowolona z niej! Takiego wzoru/kroju body to jeszcze w swojej kolekcji nie miałam. Naprawdę fajnie się prezentuje :) A co do sukienki to potrzebowałam jednej, bo w sobotę idę na Bal Walentynkowy. Początkowo na oku miałam inna czarną, nawet specjalnie dla mnie ją zamawiali, jednak źle leżała i musiałam znaleźć inną. W Zarze zawsze są przepiękne ciuchy także wystarczyło przejrzeć wieszak z sukienkami <3 Padło na czarną, welurową sukienkę o dość nietypowym kroju - bez ramion, a za to z taką krótką peleryną dokoła. Nic tylko nosić!

A co u mnie? Właśnie montują mi Panowie garderobę [w końcu!], także za parę godzin będę mogła wieszać już ubrania, a tymczasem siedzę i oglądam film jedząc pizzę. Mój chłopak w ramach pracy wyjechał do Poznania na 2 dni, także wraca jutro.

// I'll show you what I bought in the past two days :)
Checked blouses never too much! Very cool stuff and it lies superb. I'm crazy about denim jackets, so that why I bought it - I am very happy with it! Such a design/cut of body I didn't have yet in my collection. It is presentig really cool :) As for the dress I needed one, because on saturday I go to the Valentine's Ball. Initially, I had different black, even for me it was ordered, but it lay bad and I had to find another one. In Zara there are always beautiful clothes, so I had to just have a look on the hanger with the dresses <3 Fell on black, velvet dress with a rather unusual cut - without arms, abut with such a short cape around. Nothing but wear! What about me? The men are assembling my wardrobe now [finally!], so in a few hours I will be able to hang clothes in it, in the meanwhile I am sitting and watching a film and eating pizza. My boyfriend under work went to Poznań for two days, he is coming back tomorrow.

11 comments:

  1. Anonymous2/09/2017

    body i sukienka <3 CUDA!
    OBSERWUJE www.fancycares.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nice clothes, I love them ♥

    ReplyDelete
  3. Jeansowa kurtka najbardziej mi się podoba. Jeszcze te kolorowe motywy dodają uroku.
    Pozdrawiam http://dominikakummer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. body jest prześliczne;)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    ReplyDelete
  6. Piękne rzeczy :O Zapraszam Cię do mnie na konkurs :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    ReplyDelete
  7. Body jest świetne!

    ReplyDelete
  8. Ale piękna kurtka z koliberkami!!WOW !!!Cudeńko!Buziaki :*

    ReplyDelete
  9. Katana jest boska! Widzę, że zakupy się udały :-)
    Pochwal się swoją nową garderobą :-)

    ReplyDelete