11 February 2017

WEDNESDAY

selfie before going / bag which I got for Birthday / kebab for the dinner

W środę po pracy mojego chłopaka pojechaliśmy na obiad. Tym razem padło na nasze ulubione kebaby. Po obiedzie w planach mieliśmy spotkanie ze znajomymi. Umówiliśmy się do pubu na planszówki. Udało nam się pograć w 5 gier planszowych [tajniacy słowa i obazki, Mamy Szpiega, Colt Express, a na koniec jakaś luźna gra typu ego]. Uwielbiam tego typu miejsca - zawsze można sobie najpierw przyjść pograć, zobaczyć czy dana gra nam się podoba i dopiero kupić! 

Wczoraj coś przeziębienie mnie złapało, ale dzisiaj jest już lepiej. Obecnie jestem w Bądkowie i szykuję się do wyjścia - za godzinę jedziemy z moimi i Bartka rodzicami na bal z okazji Walentynek :)

// On wednesday after my boyfriend's work we went for a dinner. This time we chose our favorite kebabs for dinner. After lunch we had plans to meet with friends. We agreed in the pub to play board games. We played 5 board games [tajniacy słowa & obrazki, Mamy Szpiega, Colt Express and at the end something loose like ego]. I love this type of place - you can always go there and first play, to see whether you like that game and then buy! Yesterday, I had a cold, but today I feel much better. I am currently in Bądkowo and now I am getting ready to go out - in an hour we are riding with my and Bartek's parents to the Valentine's Ball :)

Od lewej [gry]: Colt Express, Mamy Szpiega, Tajniacy - wszystkie do polecenia! 
// from the left [games]: Colt Express, Mamy Szpiega, Tajniacy - I recommend all of them!

22 comments:

  1. Cudny prezent kochana dostałaś :*:)

    ReplyDelete
  2. Krótko i na temat, lubię takie notki :)
    Pozdrawiam i zapraszam na najnowszy wpis!

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam gry planszowe ! ;) widzę że miło spędziłaś czas ;)

    ReplyDelete
  4. to jak widze sroda udana ;p powiem tak, jestem zakochana w tej twojej kurteczce- jak myslisz, uda mi sie ja jeszcze dorwac w sklepie? ;p dawno kupowalas? :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z wielką chęcią!
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/02/how-to-wear-it-can-find-it-jeans.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są jeszcze dostępne online i stacjonarnie! :)

      Delete
  5. Glad you feel better. Looks like a lot of fun.

    http://www.fashionablyidu.com/

    ReplyDelete
  6. Takie spotkania z grami planszowymi są świetne :)

    ReplyDelete
  7. Super post ! Świetne torebka ;))

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)

    ReplyDelete
  8. Ten Twój prezent bardzo mi się podoba :) i właśnie narobiłaś mi smaka na kebaba - to będzie mój dzisiejszy obiad

    ReplyDelete
  9. Świetny pomysł z tymi planszówkami :) Muszę kiedyś spróbować, bo grałam jedynie w warcaby, chińczyka czy monopoly :P
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
  10. Chodzi za mną kebab ! :D
    Torebka jest świetna, odrazu wywołuje uśmiech !

    ReplyDelete
  11. o mamoo, własnie zdałam sobie sprawe że fajnie by było pograć ze znajomymi w planszówki. nigdy tego nie robiliśmy

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Nie miałam pojęcia, że są miejsca gdzie można jakby "przetestować" jakąś grę!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    ReplyDelete
  13. Planszówki to świetny pomysł na spędzenie czasu ze znajomymi. Nie wiem dlaczego sama tylko sporadycznie w nie gram.... Bardzo podoba mi się ta torebeczka!

    Pozdrawiam
    Paulina
    www.paulinejournal.pl

    ReplyDelete
  14. Przepiękną torbę dostałaś ♥

    ReplyDelete
  15. Zazdroszczę grania w planszówki! Uwielbiam w nie grać, ale nikt z moich znajomych nie jest fanem. Jak z tym żyć? :(

    Świetną torebkę dostałaś! Uwielbiam emotkowe motywy, ostatnio zamówiłam kapcie z emotkową kupą. Eh te zakupy na aliexpress, potrafią człowieka pochłonąć. :)

    ReplyDelete
  16. Nie przepadam za takimi miejscami, ale za to moja przyjaciółka je uwielbia. Miłego dnia :)

    ReplyDelete
  17. Lubię takie gry. :)

    ReplyDelete
  18. Looks like it was a good day))
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete