29 November 2016

It's been a while..

HAHA, LOVE SNAPCHAT FILTRES! YOU CAN ADD ME ON SNAP: roxyollsen

Cześć wszystkim! Jakiś czas mnie tutaj nie było :( Szybkie streszczenie co się u mnie działo od ostatniego posta: otóż jak wcześniej pisałam lekko zachorowałam (najprawdopodobniej zaraził mnie mój chłopak - zawsze to robi, haha) i musiałam szybko wyzdrowieć, gdyż 17 - w czwartek - lecieliśmy wraz z chłopakiem na wakacje! Szczerze to trochę się zestresowałam, że się rozchoruję i przez ponad tydzień nie wyjdę z hotelu ;/ Na całe szczęście w czwartek pożegnałam chorobę :) Obydwoje z moją drugą połówką kochamy podróże i teraz jako cel wybraliśmy sobie Dubaj i Abu Zabi. Dlaczego właśnie Dubaj? Odwiedzenie Dubaju to było największe marzenie mojego chłopaka, dlatego!! Wylot mieliśmy z Katowic, w związku z czym cztery dni wcześniej pojechaliśmy do rodziców chłopaka, aby po pierwsze odpocząć i trochę czasu z Nimi spędzić, a po drugie bo akurat tak się składa, że mieszkają na trasie do Katowic i stamtąd autem udaliśmy się na lotnisko. Co do lotniska, lotów i samolotów to na samą myśl robi mi się niedobrze!!! NIENAWIDZĘ LATAĆ! Nie lubię, gdyż nie ufam tym maszynom, dodatkowo w tych czasach ludziom, którzy nas otaczają, pogodzie itp. I uwierzcie przeleciałam już pół świata, odbyłam co najmniej kilkadziesiąt lotów i jest coraz gorzej - z każdym rokiem mam coraz większą świadomość z czym wiążą się większe obawy :( Za każdym razem kiedy wracam z jakiejś wycieczki obiecuję sobie, że nigdy już nie polecę, ALE chęć zwiedzenia całego świata jest niestety dużo mocniejsza! Co do samego wyjazdu - wrażeń, zdjęć itp. to relacja pojawi się w kolejnych postach. Nie wszystko na raz! :) Obecnie jesteśmy już w [zimnej] Polsce i właśnie leżę na kanapie pod kołdrą, piję przepyszną zimową herbatę z pomarańczą i oglądam Kubę Wojewódzkiego. Ściskam wszystkich mocno i pozdrawiam!

// Hi everyone! It's been a while since last post :( quick summary of what has happened during that period of time till now: so how early I wrote at the time of writting last post I wasn't feeling good I thought I felt sick (probably my boyfriend infected me - he always does, haha) and I had to quickly get well, because on 17 - thursday - me and my boo had our holiday fly! To be honest I was a little bit stressed out that I could get sick for over a week and do not go out of the hotel ;/ Fortunately, on thursday I felt better and say goodbye to the illness :) happy me! We both - I and my boy - love traveling and now we have chosen as a destination Dubai and Abu Dhabi. Why Dubai? That was my boyfriend's biggest dream, that's why!! The outlet was from Katowice, that's why four days earlier we went to the boyfriend's parents, firstly to relax and take some time to spend with them, and secondly because they live on the route to Katowice and from there we went by car to the airport. Saying, thinking about airport, flights and planes makes me sick !!! I HATE FLYING! I do not like this, because I do not trust these machines, also in these times people who surround us, the weather and so on. And believe me I had already flied half of the world, held at least dozens of flights and it is getting worse and worse - every year I am more and more aware what is conected with greater concern :( every time when I come back from some trip, I promised myself that I won't fly anymore but a desire to explore the whole world is unfortunately much stronger! Speaking about trip - sensations, photos, etc. the whole report will appear in next posts. Not all at once! :) Currently we are in [cold] Poland and I am just lying on the couch under a blanket, drinking delicious winter tea with orange and watching Kuba Wojewódzki Show. Hugs and greetings!

9 comments:

1. Jestem bardzo ciekawa recenzji z wakacji ! ;) zazdroszczę wypadu w taką pogodę ;)

ReplyDelete
  2. dobrze, że udało Ci się pożegnać chorobę :) super pomysł z Dubajem- miejsce na pewno warte odwiedzenia! :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

ReplyDelete
  3. i also love that snapchat filter. so cool :)

anyway, wanna follow each other?
    just let me know :)

It’s a Girl Thing

ReplyDelete
  4. Też chętnie wybrała bym się na wakacje, bo pogoda w polsce nie rozpieszcza niesety ;( super blog ;) pozdrawiam :)

5. My także uwielbiamy zwiedzać, rok temu Grecja (Lefkada), a teraz nie mamy planów oprócz tych związanych z porodem :P

6. Faceci :P Zazdroszczę takiej podroży
    Obserwuję!

ReplyDelete
  7. O Dubaju też marzę :) Mam to samo, nienawidzę latać i z każdą podróżą jest coraz gorzej. Mam jeszcze zawsze pecha, że akurat w dniu powrotu pogoda się dramatycznie psuje i moje loty są przekładane:/

8. Dubaj też jest moim celem, może nie głównym ale bardzo chcę się tam wybrać.. A co do latania, samolot jest dla mnie jak dom, ale rozumiem, że można nie lubić tych zmian ciśnień itp.. Tak czy inaczej jeśli kochamy podróże samolot w wielu przypadkach jest nieunikniony ;)
    Koniecznie pokaż jakies zdjęcia stamtąd ;)

Pozdrawiam i zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji ;)